Slovem „Ne“ odstartoval Budějovický Budvar rozsáhlou marketingovou kampaň, ve které řeší i strategické otázky dalšího směřování pivovaru. A které jsou spíš v kompetenci zřizovatele národního podniku – ministerstva zemědělství.

Vedení Budvaru v kampani například veřejně prezentuje, že nepřipustí, aby se Budweiser Bier vařil na základě licence jinde než v Budějovicích. A také říká „ne“ prodeji vlastního jména – myšleno prodeji ochranných známek Budweiser Bier.

Základní myšlenkou kampaně je prezentovat pivovar jako někoho, kdo je odvážný říkat „ne“ ve věcech, se kterými se nechce smířit. Jenže případný odprodej ochranných známek, pokud by se o něm někdy jednalo, podléhá souhlasu ministerstva. Budvar tak podle názoru některých lidí z branže v podstatě podsouvá svému majiteli, jakým směrem se dál ubírat.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se