Pečovat o svůj profil na Facebooku a být v kontaktu s fanoušky se stává standardní povinností marketingových oddělení českých firem. Vedle těch velkých, jako Baťa či Kofola, se na Facebooku propagují i malé firmy, pro které je jiná forma reklamy příliš nákladná. Své fanoušky si na sociálních sítích najdou i prodejci pohřebních uren.
"Investice do marketingu na sociálních sítích je v poměru s počtem oslovených zákazníků nesrovnatelně nižší a efektivnější v porovnání s ostatními formami propagace. Není se tedy čemu divit, že si zejména Facebook získává čím dál větší popularitu nejen mezi velkými firmami, ale i u malých a středních podniků", říká expert na sociální média agentury my.cz Eduard Piňos.
Na Facebooku tak můžeme narazit na oficiální stránky nejen zvučných, celosvětově známých jmen, ale také místních podniků, lokálních firem, či eshopů, jenž by si dosud jen stěží mohli dovolit efektivní placenou reklamu v tradičních médiích s takovým zásahem, jaký mohou mít na Facebooku.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.