Budoucnost největšího světového výrobce osobních počítačů leží doslova v oblacích. HP by se mělo orientovat především na takzvané cloudové služby, tedy poskytování služeb či programů uložených na internetových serverech.

Firmy k nim pak přistupují na dálku, nemusí je samy vlastnit a starat se o ně. Novou strategii, která má pomoci HP z problémů, ohlásila na výroční konferenci HP Discover v Las Vegas její šéfová Meg Whitmanová.

"Udělali jsme tři velké sázky. Na cloudové technologie, bezpečnost a informační management," vysvětluje Jan Zadák, od května prezident divize podnikových služeb HP pro Evropu, Střední východ a Afriku.

Právě přesvědčit klienty, aby si od HP koupili nejen tiskárny a počítače, ale také například inteligentní systémy na zpracování dat, bude hlavním úkolem nejvýše postaveného Čecha ve světové IT společnosti.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se