On-line nástroj Consumer Commerce Barometer (CCB) uvedený společností Google na trh před dvěma lety nabízí firmám z celého světa bezplatný přístup k podrobným informacím o chování spotřebitelů. Pro mnoho agentur a inzerentů se stal barometr důležitým pomocným nástrojem. Google se proto rozhodl představit jeho novou podobu.
"Naší snahou společně s IAB Europe a TNS Infratest bylo kvantifikovat roli internetu v rámci spotřebitelského procesu od vyhledávání informací po samotný nákup. Firmy prostřednictvím barometru mohou zkoumat nákupní chování zákazníků a výsledky pak využít k rozhodování o tom, jak efektivněji nakládat s finančními prostředky a jak smysluplně zacílit svou reklamní kampaň," uvedl Daniel Nohel, industry sales manager společnosti Google ČR.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist