On-line nástroj Consumer Commerce Barometer (CCB) uvedený společností Google na trh před dvěma lety nabízí firmám z celého světa bezplatný přístup k podrobným informacím o chování spotřebitelů. Pro mnoho agentur a inzerentů se stal barometr důležitým pomocným nástrojem. Google se proto rozhodl představit jeho novou podobu.

"Naší snahou společně s IAB Europe a TNS Infratest bylo kvantifikovat roli internetu v rámci spotřebitelského procesu od vyhledávání informací po samotný nákup. Firmy prostřednictvím barometru mohou zkoumat nákupní chování zákazníků a výsledky pak využít k rozhodování o tom, jak efektivněji nakládat s finančními prostředky a jak smysluplně zacílit svou reklamní kampaň," uvedl Daniel Nohel, industry sales manager společnosti Google ČR.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se