Dvojka na trhu slevových portálů Zapakatel.cz ukončuje obchodní spolupráci s lidrem trhu Slevomatem. Serveru iHNed.cz to uvedl obchodní ředitel Tomáš Carba. Majetkově ale zůstávají propojeni dál - Slevomat vlastní 51 procent akcií.
Přitom oba slevové servery se spojily před rokem, aby ovládly trh.
Rozhádané servery
Hlavní příčinou obchodního rozchodu jsou naprosto odlišné názory na výšku marží a také způsob chování k obchodním partnerům, tvrdí Zapakatel v tiskové zprávě.
"Postupem času se ukázalo, že oba servery jdou naprosto odlišnou cestou," řekl zakladatel Slevomatu Tomáš Čupr.
"Domníváme se, že profitovat musí i náš obchodní partner, ne jenom my. Prostě nechceme využívat nevědomosti našich partnerů o slevovém trhu a dřít je z kůže tak, aby kvůli nám přišli, lidově řečeno, na buben. Masér prostě nemůže masírovat rok se ztrátou. Marže musí být tak vysoká, aby byl dodavatel slevy nad náklady, a už vůbec ne v minusu. Je to fér." kontruje Carba.
"Populistické vyjádření pana Tomáše Carby mě pobavilo. Plete dohromady zprávu o masérovi, který masíroval zadarmo po krachu jiného portálu (z důvodu nízkých marží) a snahu Slevomatu o zachování marží, které zaručují dlouhodobou funkci portálů," reaguje v tiskové zprávě Čupr.
"Rozdíl v průměrné marži Zapakatele a Slevomatu je několik málo procentních bodů (3 - 4%). Nevidím to tedy jako něco, kvůli čemu by měli "partneři přicházet na buben", jak vtipně pan Carba komentuje ve snaze zaujmout média," uvedl Čupr a zaútočil tím, že nepovažuje model Zapakatele za dlouhodobě udržitelný.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.