Nápojový gigant Coca-Cola se drží na prvním místě v žebříčku nejcennějších značek světa. Společnost ale rychle dotahuje Apple.
Díky rostoucí oblibě chytrých telefonů a tabletů poskočil Apple velkým skokem na druhé místo. Ještě loni byla firma osmá. Vyplývá to z každoročního průzkumu konzultační společnosti Interbrand.
Coca-Cola už nechce být neekologická. Bude se prý prodávat v rozložitelných sáčcích - čtěte ZDE
Chobotnice, která ovládá vaše nákupy. Podívejte se na síť vztahů 10 mocných firem - čtěte ZDE
Coca-Cola se v čele žebříčku drží již od roku 2000, kdy se tento žebříček začal zveřejňovat. Hodnota Applu se za poslední rok zvýšila o 129 procent, což byl nejvyšší růst ze všech značek. V první pětce jsou ještě firmy IBM, Google a Microsoft. Z evropských značek se do první desítky žádná neprobojovala.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.