Nový rozbor příjmů z reklamy od roku 2004 prokázal, že objem peněz, které společnost Google inkasuje, rok od roku stoupá. Objem tištěné inzerce je naopak stále nižší a údaje za prvních šest měsíců letošního roku tak ukázaly, že Google se v příjmech pravděpodobně dostane přes zisk všech amerických tištěných médií dohromady.

"Trošku jsme si pohráli s čísly a zjistili jsme zajímavou věc, která krásně ilustruje, jak se reklamní trh změnil za posledních deset let," uvádí svou novou zprávu statistický portál Statista.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se