Finále Davis Cupu vydělá jeho organizátorovi, agentuře Česká sportovní, kolem deseti milionů korun. V rozhovoru pro IHNED.cz to říká její šéf Miroslav Černošek.

Jeho agentura v posledních týdnech pořádala tři velké tenisové akce: exhibici Kvitová – Šarapovová, Fed Cup a nyní Davis Cup, jehož finále proběhne právě tento víkend v Praze.

Pro pořadatele přitom Davis Cup nepatří mezi ty nejvýhodnější akce. Například u tenisových exhibicí je možné si v případě zvučných jmen přijít na vyšší příjmy - jsou totiž k dispozici všechny reklamní plochy na kurtu i televizní práva. U Davis Cupu tvoří většinu příjmů vstupenky.

 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se