Finále Davis Cupu vydělá jeho organizátorovi, agentuře Česká sportovní, kolem deseti milionů korun. V rozhovoru pro IHNED.cz to říká její šéf Miroslav Černošek.
Jeho agentura v posledních týdnech pořádala tři velké tenisové akce: exhibici Kvitová – Šarapovová, Fed Cup a nyní Davis Cup, jehož finále proběhne právě tento víkend v Praze.
Pro pořadatele přitom Davis Cup nepatří mezi ty nejvýhodnější akce. Například u tenisových exhibicí je možné si v případě zvučných jmen přijít na vyšší příjmy - jsou totiž k dispozici všechny reklamní plochy na kurtu i televizní práva. U Davis Cupu tvoří většinu příjmů vstupenky.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.