Jeho projev na nedávném Retail Summitu si vyžádal obrovský aplaus. A to nikoho nechválil.

Lubomír Chvalovský, matador na českém dodavatelském a maloobchodním trhu, si nebere servítky.

"Loajalita neexistuje. To platí dnes víc než kdykoli jindy," říká Chvalovský.

Šéf společnosti Intersnack, která je známá hlavně jako výrobce Bohemia Chipsů, upozorňuje, že na trhu přibývají rychle další a další nekvalitní potraviny. A kde nepůjde výrobek ošidit na složení, tam se zmenší balení. 

Upozorňujete, že tradiční marketingové mechanismy dnes už nefungují. Do jaké míry?

Fungují daleko méně, ale stojí pořád stejně peněz, takže nefungují.

Co to pro výrobce a dodavatele potravin znamená?

Musíme hledat úplně jiné formy. Když uděláte slevu "kupte si dva a dostanete jeden zdarma", něco vás to stojí a čekáte, že vám to vydělá. A ono to dřív skutečně hodně peněz vydělávalo. Jenže dělat akci s tím, že vám zbude na konci jen to, co jste do toho dali, nemá smysl. 

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se