Koňské maso, prošlá trvanlivost a náhražky v potravinách. Kvalita potravin jde dolů. Neplatí to ale všude a výrobci se proto chtějí bránit. Stále víc z nich si tak nechává testovat kvalitu svých výrobků.
Zároveň přibývá i známek, označení a nálepek na potravinách. Nově to jsou i loga DLG. Německá zemědělská společnost, která funguje přes 120 let a jež působí v několika zemích v Evropě, totiž začala nabízet své certifikace také v Česku. A zájem rychle roste.
A to i přesto, že otestování jednoho výrobku vyjde na čtyři až šest tisíc korun. Testování probíhá ve spolupráci s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně.
O zkoušky stojí zatím hlavně výrobci masných výrobků. Testy už prošlo přes 250 výrobků.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.