Francouzský obchodník, který v Česku působil jen šest let, se chce prosadit na trzích v Číně a Brazílii. Carrefour plánuje, že tam v příštím roce zahájí širší expanzi.

Řetězec, který je největším maloobchodníkem v Evropě, proto nyní připravuje novou strategii pro svůj rozvoj v obou zemích. 

"Náš růst v těchto regionech pravděpodobně není dostatečný. Jsou to velké země a je tam hodně možností," cituje šéfa Carrefouru Georgese Plassata Financial Times

Už nyní tam přitom Carrefour působí. Brazílie je pro společnost druhým největším trhem podle prodejů, Čína pak pátým. Zatímco loni ale prodeje v Latinské Americe vzrostly o 14 procent, v Asii se musel Carrefour vyrovnat s desetiprocentním propadem. 

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se