Dosud neotřesitelná pozice Škody Auto na českém trhu se mění. V privátních prodejích ji za první dva měsíce letošního roku předstihla korejská automobilka Hyundai. Historicky je to vůbec poprvé, kdy v některém z tuzemských prodejních ukazatelů klesl mladoboleslavský výrobce na druhé místo.

Podle údajů analytické společnosti Dataforce mělo 18,2 procenta nově koupených vozů, které si pořídily počátkem letoška soukromé osoby, značku Hyundai. Podíl Škody na těchto prodejích činil 17,5 procenta. Následovaly značky Renault, Kia a Volkswagen. Za stejné období roku 2012 byla přitom na prvních dvou pozicích situace obrácená: Škoda byla s více než 20 procenty první, za ní následoval Hyundai s 15 procenty.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se