Soutěž Ocenění českých podnikatelek byla založena v roce 2008. Jejím cílem je podpora českých žen, podnikatelek. Umožňuje ocenit ženy jako osobnosti a poukázat na významné projekty nebo inovace v různých oborech, které české firmy pod jejich vedením přinášejí na český nebo evropský trh.
Projekt nehovoří pouze o byznysu a úspěchu, ale i hodnotách a společenské odpovědnosti českých žen a podnikatelského prostředí obecně. Bližší informace naleznete ZDE
Ženy podnikatelky se letos utkají v dalším ročníku soutěže Ocenění českých podnikatelek a nově se mohou zapojit i menší firmy. Už není rozhodující, kolik zaměstnanců podnikatelky zaměstnávají. Hlavním měřítkem pro rozdělení do kategorií je roční obrat v miliónech korun. Zachováno zůstalo pravidlo 100% vlastnictví, českého občanství a doba podnikání minimálně 4 roky.
„Jakožto poradenská firma se setkáváme s majiteli, kteří přestože vlastní menší firmu o pár zaměstnancích, mají finanční toky a daňové kontribuce pro tento stát značné. Proto do letošního ročníku se mohou přihlásit i méně známé menší firmy, které však mají důležitou hodnotu,“ vysvětluje Petr Šíma, partner poradenské společnosti NSG Morison a „auditor projektu“.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.