Nejsledovanější televizí byla v prvním pololetí stanice Nova. Prvenství zaznamenala v obou sledovaných cílových skupinách, nad 15 let měla podíl na celodenní sledovanosti 30,54 procenta diváků, výraznější výsledek ukázala v cílové skupině 15 až 54 let, kde dosáhla 35,69 procenta diváků.
S mírným odstupem se na druhém místě umístila Česká televize s 30,24 procenta v širší cílové skupině 15 až 54 let. Následuje skupina FTV Prima s 23,21 procenta. Televize Barrandov si pohoršila na 4,46 procenta z loňských 5,34 procenta.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.