Po tak slunečném létě, jaké právě odchází, je zajímavé se podívat na to, jak výrobci a prodejci slunečních brýlí v poslední dohledatelné době podporovali jejich prodej. Výsledky jsou poměrně překvapivé. Podle výzkumné agentury Admosphere byly reklamní výdaje v tomto segmentu za poslední rok zanedbatelné. Ani štika v českém rybníku slunečních brýlí – značka Relax, nepřesáhla inzertní výdaje 150 tisíc Kč do tisku a světová klasika Ray Ban proinzerovala polovinu této částky. Je to zřejmě dáno tím, že značkové brýle mediálně podporují hlavně sami finální prodejci lokálními kampaněmi, které jsou jen těžko dohledatelné. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se