Reakce osobností se různí. "Nemám se srovnávací reklamou problém. Alespoň mě to nutí k zamyšlení, co je vlastně opravdu lepší, tvrdí v anketě majitel Linetu Zbyněk Frolík.
Mladoboleslavské automobilky se zastává bývalý šéf Senátu Petr Pithart. "Škodovce budu vždycky přát už proto, že na smlouvě s VW je můj podpis. Srovnávací reklama nese s sebou pokušení faulů. Jak se v tom má vyznat chudák zákazník?" ptá se Pithart.
Srovnávací reklamy mi nevadí. Ani nevím, proč by měly. Ve finále je stejně nejdůležitější srovnání zákazníka, které přijde ať už s reklamou, nebo bez ní :-)
Tomáš Čupr
zakladatel a výkonný ředitel DameJidlo.cz
Srovnávání je hnací motor rozvoje – ať již u aut, v politice či ve škole. Fandím lepší kvalitě a lepší ceně, ke které může vést.
Radim Bureš
programový ředitel Transparency International ČR
Srovnávací reklamy jsou garantem toho, že kreativita a kvalita marketingové strategie budou špatné. To je mj. důvod, proč srovnávací model z USA prohrál boj s francouzským značkovým modelem reklam.
Constantin Kinský
předseda představenstva Francouzsko-české obchodní komory
Nemám nic proti srovnávání, pokud se o druhé straně nelže. Fandím těm, kteří si udělají vlastní názor. Skutečná kvalita je totiž na reklamě nezávislá.
Ivo Vondrák
rektor Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava
Nemám se srovnávací reklamou problém. Alespoň mě to nutí k zamyšlení, co je vlastně opravdu lepší.
Zbyněk Frolík
majitel společnosti Linet
Škodovce budu vždycky přát už proto, že na smlouvě s VW je můj podpis. Srovnávací reklama nese s sebou pokušení faulů. Jak se v tom má vyznat chudák zákazník?
Petr Pithart
ústavní právník, bývalý předseda Senátu
Poctivá srovnávací reklama je O.K. Stavět proti vlastnímu, k prodeji připravenému nablýskanému modelu ojetou konkurenci z půjčovny, je ale nefér. Tohle ublíží útočníkovi, bude to Škoda pro Hyundai :-).
Jaroslav Řasa
zakladatel ABRA Software
Fair srovnání je O.K. Nicméně jako patriot fandím škodovce.
Dalibor Dědek
majitel společnosti Jablotron
Srovnávací reklama může být docela vtipná, ale právě příklady s tarify za elektřinu či plyn ukazují, že pokud já stanovuji kritéria pro srovnání, mohu dokazovat cokoliv–pozor na případnou manipulaci.
Arthur Braun
vedoucí partner advokátní kanceláře bpv Braun Partners
Férové srovnávací reklamě fandím. Zákazníci sami srovnávají, kde dostanou vyšší kvalitu za srovnatelnou cenu nebo stejnou kvalitu za nižší cenu. Platí to u potravin, aut stejně jako třeba u bytů.
Evžen Korec
generální ředitel firmy Ekospol
Další odpovědi najdete v rubrice Byznys echo. Aktuální otázka Byznys echa a čtenářská diskuse k tématu společně s přehledem autorů a archivem starších otázek jsou na webu Ekonom.cz.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist