Irská letecká společnost Ryanair v pátek představila novou strategii, která má tomuto největšímu nízkonákladovému leteckému přepravci v Evropě pomoci odlákat další zákazníky dražší konkurenci. Ryanair ale také mimo jiné slíbil, že opustí kulturu "přísného" chování k zákazníkům a jeho zaměstnanci se nyní začnou chovat mile. Je to vůbec poprvé, co firma přiznala, že její chování k zákazníkům by se mohlo stát problémem.
"Měli bychom se snažit omezit věci, které zbytečně lidi štvou," prohlásil na valné hromadě akcionářů aerolinek generální ředitel Michael O'Leary, jehož citovala agentura Reuters. Odpovídal tak některým akcionářům, kteří si stěžovali, že zákaznické služby mají negativní dopady na tržby.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.