Série spotů šesti mladých lidí, kteří si říkají Riot a berou si na paškál českou reklamu, se objevila na webu minulý týden. Teď se ukázalo, že to je reklama. Jedná se totiž o novou kampaň ke studentskému kontu G2 Komerční banky. Ta dlouhodobě vyzývá mladé lidi, aby si založili vlastní účet a naučili se hospodařit s penězi. Mladí by se neměli v oblasti financí spoléhat výhradně na pomoc rodičů.
Kampaň spustí v pondělí agentura Havas Worldwide Prague, která se objevuje i v satirických videích. Mladí punkeři před ní pogují. Kromě toho si také nechávají na kůži vytetovat název Leo Burnett a utahují si i z Mark/BBDO a českých reklamních sloganů.
Reklama je umění
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.