Kdo chvíli stál, již stojí opodál. O dnešním korporátním světě klasický verš Jana Nerudy platí dvojnásob. Pro to, aby se firma mohla stát a zůstala úspěšnou, je nutný neustálý hlad po inovacích. Inovativní proces ovšem není náhodný, a ačkoliv se opírá o lidskou kreativitu, vyžaduje svá pravidla.

O tom, zda firma je, či není inovativní, v první řadě rozhoduje pracovní prostředí, které v ní panuje. Zaměstnanci musí být motivováni k tomu, aby vůbec uvažovali tvůrčím způsobem. Podstatné je, aby se identifikovali s firmou a jejími službami či produkty. Zároveň nesmí mít strach z následků, pokud se jejich myšlenka neosvědčí.

„Zaměstnanci musí vědět, že mají povoleno dopouštět se chyb,“ podotýká generální ředitel společnosti švédského výrobce zámků Assa Abloy pro Českou republiku Přemysl Kos.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se