Kdo chvíli stál, již stojí opodál. O dnešním korporátním světě klasický verš Jana Nerudy platí dvojnásob. Pro to, aby se firma mohla stát a zůstala úspěšnou, je nutný neustálý hlad po inovacích. Inovativní proces ovšem není náhodný, a ačkoliv se opírá o lidskou kreativitu, vyžaduje svá pravidla.
O tom, zda firma je, či není inovativní, v první řadě rozhoduje pracovní prostředí, které v ní panuje. Zaměstnanci musí být motivováni k tomu, aby vůbec uvažovali tvůrčím způsobem. Podstatné je, aby se identifikovali s firmou a jejími službami či produkty. Zároveň nesmí mít strach z následků, pokud se jejich myšlenka neosvědčí.
„Zaměstnanci musí vědět, že mají povoleno dopouštět se chyb,“ podotýká generální ředitel společnosti švédského výrobce zámků Assa Abloy pro Českou republiku Přemysl Kos.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.