Tuzemský výrobce nealkoholických nápojů, společnost Kofola, má ambici růst. Pracuje na několika možných akvizičních příležitostech.
"O akvizice máme zájem. Pracujeme souběžně na několika projektech," řekl pro IHNED.cz finanční ředitel skupiny Kofola Daniel Buryš. Žádný z rozjednaných případných obchodech zatím není podle jeho slov uzavřen sice ani plácnutím ruky, směr Kofoly je ale jasný.
"Rozhodně se budeme držet svého kopyta, určitě půjde o oblast nealko nápojů a pokud možno přímo v našem regionu, kde jsme úspěšní, tedy v Česku a na Slovensku," říká Buryš s tím, že ačkoli je portfolio Kofoly komplexní, chybí v něm zatím minerální vody.
Se záluskem na akvizice souvisí i nedávná emise dluhopisů, které Kofola upsala v hodnotě 330 milionů korun. Tu považuje společnost za úspěch a zvažuje, jestli ji ještě nenavýší o dalších až 120 milionů korun.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.