Když před rokem a půl čtyřiadvacetiletý Tomáš Horáček pracoval jako programátor v jedné brněnské firmě, zaujal jej interní e-mail z personálního oddělení. Firma hledala nové zaměstnance a ptala se těch stávajících na doporučení.

Mladého programátora hned napadl kandidát na volnou pozici. Na svého známého ale neměl e-mail a narazil na zdánlivě banální komplikace s přeposíláním obsahu mailu do facebookových zpráv. Přitom ho napadlo, že by to celé šlo dělat lépe a elegantněji.

Začal se o nábory nových lidí víc zajímat. "Konzultoval jsem to s příslušným HR oddělením a brzy zjistil, že ačkoli jsou vnitřní nábory díky jejich výsledkům velmi oblíbené, nejpokročilejšími technologiemi, které se na trhu používají, jsou e-maily a excelová tabulka," popsal Horáček svou zkušenost.

Napadlo ho tedy vytvořit jednoduchý on-line nástroj napojený na sociální sítě - zejména Facebook. Něco mezi klasickou personalistikou a headhuntingem, celé navíc přenesené do prostředí sdílených kontaktů se známými. Jako první zkušební klient mu posloužil právě jeho tehdejší zaměstnavatel. 

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.