Seznam.cz letos učinil další krok v rámci strategie, kterou chce oslabit pozici klasických televizí. Spustil filmové středy, v kterých od šesti hodin večer nabízí ke sledování český film.
I když je výkonný ředitel Seznamu Michal Feix s počty diváků, které pravidelně přesahují sto tisíc, spokojen, je si vědom toho, že by čísla mohla být ještě lepší.
"Tím stropem v počtu uživatelů pak není to, že by lidé nechtěli sledovat náš obsah, ale že ho v některých lokalitách kvůli pomalému internetovému připojení sledovat nemohou," reaguje na nedávno zveřejněnou studii Českého telekomunikačního úřadu.
Seznam.cz se chystá i do segmentu chytrých televizí.
"Jsou dva typy služeb, o kterých si myslíme, že pro televizi dávají smysl. První z nich je už dnes osvědčený televizní model lineárního vysílání. Jinými slovy, pustíte si například kontinuální vysílání zpravodajství Novinky.cz. Dalším modelem je video-on-demand," říká Feix a dodává, že pro oba modely má Seznam již připravené pořady.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.