Ani povedený závěr roku nepomohl mladoboleslavské Škodě Auto překonat prodejní čísla z roku 2012. Automobilka dodala zákazníkům v loňském roce 920 800 aut, což je meziročně o 18 400 vozů méně. Škoda dvouprocentní pokles zdůvodňuje tím, že v první polovině roku uváděla na trh nové modely, což snížilo objem výroby.

Ve druhém pololetí si v prodejních číslech polepšila a v prosinci dosáhla s prodanými 70 000 vozy nejlepšího prosincového výsledku v historii a meziročního nárůstu o 5,8 procenta. V příštích letech chce Škoda podle vyjádření svých zástupců dále růst a do roku 2016 má uvádět v průměru každých šest měsíců nový nebo přepracovaný model.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se