Zákazníci pojišťoven často netuší, že velmi dlouho platí svými splátkami jen provizi finančního poradce, který s nimi smlouvu sjednal. Jde o jeden z příkladů neetického chování, který se dotýká českých spotřebitelů.
Zabývá se jimi oddělení České národní banky, které vede Helena Kolmanová. V rozhovoru pro IHNED.cz vysvětluje, jak se jejím lidem daří pojišťovny trestat.
"Pojišťovna v některých případech sama uzná, že pojistka byla sjednána špatně, a akceptuje odstoupení od smlouvy od samého počátku, kdy spotřebitel dostane zaplacené pojistné zpět," říká Kolmanová.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.