Start do nového roku se Facebooku povedl. Hlavně díky zvyšujícím se příjmům z mobilní reklamy utržila společnost Marka Zuckerberga v prvním čtvrtletí roku 2,5 miliardy dolarů.

Ve srovnání s úvodním kvartálem loňského roku jde o obrovský rozdíl, příjmy stouply o plných 74 procent.

Facebook tak navazuje na loňský rok, kdy si tři čtvrtletí po sobě připisoval rekordní tržby. A nutno podotknout, že po dlouhém období, v němž se sociální síť topila v červených číslech. Firmě pomohlo hlavně zaměření se na reklamu vytvořenou pro chytré telefony.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se