Start do nového roku se Facebooku povedl. Hlavně díky zvyšujícím se příjmům z mobilní reklamy utržila společnost Marka Zuckerberga v prvním čtvrtletí roku 2,5 miliardy dolarů.
Ve srovnání s úvodním kvartálem loňského roku jde o obrovský rozdíl, příjmy stouply o plných 74 procent.
Facebook tak navazuje na loňský rok, kdy si tři čtvrtletí po sobě připisoval rekordní tržby. A nutno podotknout, že po dlouhém období, v němž se sociální síť topila v červených číslech. Firmě pomohlo hlavně zaměření se na reklamu vytvořenou pro chytré telefony.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.