Tento rok už pošesté pořádá brněnská organizace Nesehnutí soutěž o nejvíce sexistickou reklamu roku, do níž se mohou zapojit všichni, kdo zašlou nominaci na reklamu ze svého okolí, kterou považují za sexistickou.
Soutěž ve čtvrtek odstartovalo zveřejnění videoklipu Sexistická reklama: Proč ne?, jemuž svou tvář i hlas propůjčili čeští moderátoři, herci a odborníci na reklamu a marketing, například Martin Charvát z Konektoru a Vanda Wolfová z Googlu. „Svou partnerku respektuji a proto jsem proti sexistické reklamě,“ uvedl herec Lukáš Hejlík.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.