Méně prodejních míst i méně servisů plánuje Ford pro svou novou českou dealerskou síť. Menší síť má ale přinést vyšší standard nabízených služeb.
Změny se týkají celé Evropy - automobilka si tímto způsobem chce vytvořit zázemí pro plánovaný růst.
Do konce letošního roku také zcela zmizí takzvaní prodejní agenti. Jde o místa, kde je dosud možné vozy koupit, nejde ale o klasická dealerství. Neposkytují při nákupu vozu takový komfort, nejsou zde předváděcí vozy, nemají takové servisní zázemí. Těchto agentů je nyní 36 a tvoří tak téměř polovinu z celkového počtu 80 prodejních míst.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.