Největšímu prodejci obuvi v Česku, společnosti Deichmann-obuv, loni vzrostly tržby z prodeje zboží o šest procent na 1,72 miliardy korun, a to především díky šesti nově otevřeným pobočkám.
Zisk jí ale klesl téměř o pětinu na 158 milionů korun. Letos od března se společnost rozhodla vstoupit i do světa on-line obchodu a zprovoznila e-shop, vyplývá z výroční zprávy firmy ve Sbírce listin.
Jednička na českém maloobchodním trhu v prodeji obuvi loni otevřela stou prodejnu. Letos má v plánu otevřít dalších sedm prodejen a jednu zavřít, což je podobné tempo jako v posledních letech. "Podobně rychle jako tržby rostl i prodej obuvi. Loni si zákazníci koupili 3,5 milionu párů," uvedla ve zprávě jednatelka Gabriela Hrachovinová.
S nově otvíranými pobočkami roste i počet zaměstnanců, na konci loňského roku jich pracovalo ve společnosti 596, o 24 více než v roce 2012.
Deichmann-obuv je dceřinou společností německého koncernu Deichmann-Schuhe Service, který vznikl v roce 1913 v německém Essenu. Působí v 29 zemích světa, v Česku je od roku 2003.
Cílem firmy je stát se největším prodejcem obuvi v celé Evropě. V Česku je jedničkou od roku 2011, tehdy měla na trhu podíl 19 procent, který postupně mírně navyšuje.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist