Po rozpačitém roce 2013, kdy se Audi v počtu prodaných aut v prémiovém segmentu propadlo z dlouholeté české jedničky na trojku, se značce začíná opět dařit. Zatímco v pololetí letošního roku prodeje Audi meziročně ještě klesly o dvě procenta, konec roku vypadá o dost lépe.

"V počtu prodaných aut letos doženeme rok 2012,“ tvrdí Thomas Otter, šéf divize Audi Česká republika. Podle něj se navíc do tří let vrátí Audi na první pozici v prémiovém segmentu. "Máme výborná auta a stabilní dealerskou síť. Nevidím důvod, proč bychom neměli být opět číslem jedna,“ dodává.

V roce 2012 přitom Audi prodalo v České republice 3810 vozů. Za prvních deset měsíců si vůz se čtyřmi kruhy ve znaku koupilo u nás 2867 lidí, což je o sedm procent více oproti stejnému období loňského roku. Celosvětově prodeje vzrostly za stejnou dobu o deset procent.

"Mým cílem je, aby se nejednalo o skokové zvýšení, ale aby se nám podařilo docílit stabilního růstu," zdůrazňuje Otter. V prémiovém segmentu se v Česku kromě Audi pohybuje ještě dalších 11 značek. Jedinou reálnou konkurencí na trhu luxusních vozů jsou mu ale jen Mercedes a BMW. 

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se