Představte si, že máte přímo u vás v kanceláři skupinku lidí, kteří reprezentují vaše zákazníky. Máte možnost na ně promluvit, oni mají možnost okamžitě vám odpovědět a dokonce ve vteřině informovat všechny své přátele o výsledku vaší konverzace. Jediný problém je, že všichni mají na práci daleko lepší věci, než vás poslouchat. Vítejte ve světě sociálních médií.
Staňte se naším fanouškem na Facebooku a neunikne Vám žádná novinka na portále ProByznys.info
Aby vaše aktivity na sociálních médiích byly úspěšné, neměli byste o nich přemýšlet jako o druhořadém médiu, prostřednictvím něhož se sem tam "něco" uveřejní. Vaše stránka nebo profil by naopak měly prostoupit prakticky celou vaší společností a ukazovat vše, co děláte, ať už je to nový produkt, zajímavý event, nebo jen vtípek, který jste připravili na kolegu. Jeden moudrý muž kdysi řekl: "Lidé, kteří u vás budou chtít pracovat, u vás budou chtít i nakupovat."
- Přinášejte něco navíc
Vaše komunikace by měla mít více rovin. Kromě klasického hard sellu byste tak svým zákazníkům měli přinášet i něco navíc. Budujte svou image a získejte si charisma. Nebuďte vždy bezpohlavní a neutrální, vyjadřujte názory a zaujímejte stanoviska. Od svých přátel přece také očekáváte jistou osobnost a ne jen chladnou neutralitu.
- Zapomeňte na korporátní jazyk
Většina uživatelů sociálních sítí, zvlášť Facebooku, je mladších 35 let. Samozřejmě zde jsou zastoupeny i starší cílové skupiny, ale majorita je mladá. Této skutečnosti byste tak měli přizpůsobit tón své komunikace. Žádná firma není natolik strojená, aby nemohla komunikovat jako běžný člověk a sem tam udělat třeba i nějaký vtípek. Pokud to dokážou banky, tak vy také.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.