Tradiční tuzemský výrobce spotřební elektroniky a kuchyňských potřeb Eta má po horších letech smělé plány. Za rok 2014 sice vykáže ztrátu šest milionů korun a tržby mu v meziročním srovnání stagnovaly na 1,5 miliardy korun, taková čísla by ale ještě před dvěma lety byla spíš snem.

Firma sice tehdy vydělala 30 milionů korun, svého zboží ale prodala jen za 720 milionů. A před pěti lety obrat firmy nedosahoval ani 200 mi­lionů korun. Nová strategie investování má značku zase přivést k zisku.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se