Tradiční česká porcelánka Rudolf Kämpf dosud sázela na popularitu českého porcelánu v Rusku. "V Rusku a dalších zemích toho regionu je český porcelán dokonce brán jako uchovatel hodnoty. To znamená, že když například slábne rubl, lidé investují do hmotných věcí a jednou z nich je i český porcelán," vysvětluje obchodní a marketingový ředitel porcelánky Michael Belov.

Takzvané bílé zlato chce ale výrobce luxusních porcelánových sad nádobí i designových kousků "tlačit" i jinam. Firma má sice zájem cílit i na český trh, větší perspektivu ale vidí Belov jinde.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se