Na trhu práce se v současnosti střetávají tří různé věkové skupiny, pro které se vžilo označení generace X, Y a Z. Každá z těchto skupin má jiné nároky na zaměstnavatele. Před lídry tak vyvstává nová výzva, jak správně nastavit způsob komunikace, odměňování a motivace jednotlivých kategorií zaměstnanců.
Mezi manažery českých firem je v současnosti velká část zástupců takzvané generace X (dnešní čtyřicátníci a padesátníci). Ti se v posledních letech musí vyrovnávat s nástupem generace Y (dnešní třicátníci), která má zcela jiný přístup k práci a odlišný žebříček hodnot. Na trh práce navíc začíná vstupovat také mladá internetová generace Z (teenageři a dvacátníci).
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.