Na trhu práce se v současnosti střetávají tří různé věkové skupiny, pro které se vžilo označení generace X, Y a Z. Každá z těchto skupin má jiné nároky na zaměstnavatele. Před lídry tak vyvstává nová výzva, jak správně nastavit způsob komunikace, odměňování a motivace jednotlivých kategorií zaměstnanců.

Mezi manažery českých firem je v současnosti velká část zástupců takzvané generace X (dnešní čtyřicátníci a padesátníci). Ti se v posledních letech musí vyrovnávat s nástupem generace Y (dnešní třicátníci), která má zcela jiný přístup k práci a odlišný žebříček hodnot. Na trh práce navíc začíná vstupovat také mladá internetová generace Z (teenageři a dvacátníci).

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se