Většina českých e-shopů stále nemá mobilní verzi. Přesto se z mobilů zaplatí desetina zboží nakoupeného v on-line světě.
Obchody se snaží nákupy usnadnit, například pomocí ukládání často zadávaných údajů. Internetové obchody v Česku také přebírají trendy, které jsou na vyspělejších trzích už samozřejmostí. Domácí e-shopy více sledují chování zákazníků. aby jim mohly doporučit nejlepší nabídku "na míru".
"Je to něco, co je u nás hodně trendy a čím dál tím víc e-shopů se tímto směrem dává. Vtipné na tom je, že Amazon zavedl v USA tyto možnosti už před 15 lety. Tady je vidět, že v některých věcech je Amerika a Británie o hodně dál," říká generální ředitel nákupního serveru Heureka, Tomáš Braverman.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.