- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
S karbonem od Benetu chce jeho nový majitel a miliardář Igor Fait proniknout do letectví i sportu
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Benet Automotive je přední výrobce lisovaných plastových a kompozitních dílů pro automobilky.
Skupina Jet Investment Igora Faita právě slaví 20 let své existence.
Kromě automobilového průmyslu investovala například do dřevařského byznysu nebo do strojírenství.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Téma: automobilový průmysl
Německý Volkswagen (VW) hodlá v Číně dobýt zpátky ztracené pozice. Už přes rok není nejprodávanější značkou aut na největším trhu světa, na špici ho vystřídal tamní gigant BYD. Na probíhající Auto Show 2024 v Pekingu koncern představuje ofenzivu,...
29. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Tesla kulhá a padá jí zisk. Musk rozprášil marketingový tým, místo toho sází na slevy a na levné auto
25. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vlastnictví auta v budoucnu nezmizí, stane se ale luxusem, říká šéf české firmy, která ovlivnila podobu 25 milionů vozů
23. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Tesla tápe a už zase zlevňuje. Pět důvodů, proč Elon Musk vyhazuje ve své automobilce lidi ve velkém
22. 4. 2024 ▪ 6 min. čtení
Téma: automobilový průmysl
Nechceme být obětí cenové války, zní z Volkswagenu. Koncern proto chystá velkou čínskou renesanci
Německý Volkswagen (VW) hodlá v Číně dobýt zpátky ztracené pozice. Už přes rok není nejprodávanější značkou aut na největším trhu světa, na špici ho vystřídal tamní gigant BYD. Na probíhající Auto Show 2024 v Pekingu koncern představuje ofenzivu,...
29. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Tesla kulhá a padá jí zisk. Musk rozprášil marketingový tým, místo toho sází na slevy a na levné auto
25. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Designér Jozef Kabaň vtiskl tvář mnoha škodovkám. Teď se dal do služeb čínské státní automobilky
24. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vlastnictví auta v budoucnu nezmizí, stane se ale luxusem, říká šéf české firmy, která ovlivnila podobu 25 milionů vozů
23. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Tesla tápe a už zase zlevňuje. Pět důvodů, proč Elon Musk vyhazuje ve své automobilce lidi ve velkém
22. 4. 2024 ▪ 6 min. čtení
Vybíráme z HN
Nejdřív zrušili bakalářské práce, teď VŠE zkrátí studium na magistra u poptávaného oboru
Pouhý rok výuky, pak několikaměsíční praxe a diplomová práce bude nově stačit k získání magisterského titulu. A to na Fakultě podnikohospodářské...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Delegace Hamásu dorazí do Káhiry jednat o příměří
Delegace palestinského islamistického hnutí Hamás dorazí v pondělí do Káhiry na rozhovory o příměří v Pásmu Gazy. Agentuře Reuters to v neděli...
29. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Trh komerčních nemovitostí se probouzí, drží ho růst nájmů i velcí hráči
Uplynulý rok, byť už je nějakou dobu za námi, nebyl pro komerční nemovitosti tím z nejsnazších, čemuž odpovídají výsledky evropských i světových...
29. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení