Klientům největší tuzemské banky ČSOB, včetně klientů její Poštovní spořitelny, ani ve středu nefunguje jejich mobilní aplikace. Nemůžou se tak dostat ke svému účtu a provádět transakce, jak jsou zvyklí, když jsou na cestách a mimo dosah svého osobního počítače.
"Na odstranění technických problémů a znovuzprovoznění aplikace intenzivně pracujeme, avšak v tuto chvíli nedokážeme sdělit přesný čas spuštění. Všechny ostatní služby ČSOB elektronického bankovnictví – Internetové bankovnictví, Internetbanking 24, Businessbanking 24, CEB, Telefonní bankovnictví – jsou plně funkční. Bez omezení fungují i pobočky ČSOB a Poštovní spořitelny a také bankomaty," řekl HN Patrik Madle, mluvčí banky ČSOB.
Podle něj mobilní aplikaci využívá přes čtvrt milionu klientů ČSOB a Poštovní spořitelny. Celkem má tato banka 2,8 milionu klientů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.