Společnost Auto Palace Group loni zvýšila obrat o tři procenta na 5,95 miliardy korun. Prodej nových vozů ale klesl o 7,7 procenta na 10 392 aut. Naopak prodej ojetin se zvýšil o tři procenta na 2 917 aut. Firma to uvedla v tiskové zprávě.
Nejúspěšnější prodávanou značkou v rámci skupiny byl Ford s 5 359 prodanými vozy, z toho 1880 prodaných aut byl model Fiesta. Nejvíce rostla značka Volvo s meziročním navýšením o 11 procent. Podíl nefiremních zákazníků se zvýšil z 25 na 30 procent. Počet servisních hodin odpracovaných ve všech pobočkách skupiny v ČR se zvýšil o tři procenta na celkem 290 655 servisních hodin.
Auto Palace podle generálního ředitele Martina Saitze hodlá v brzké době spustit vlastní projekt v oblasti sdílené mobility zaměřený na sdílení vozů v rámci firemních flotil. "Víme, že automobilový svět se bude v následujících letech výrazně měnit, a proto ctíme známé přísloví, že štěstí přeje připraveným," podotkl.
Skupina Auto Palace zahájila svou činnost v ČR v roce 1991 jako importér a prodejce značky Mazda, nyní patří mezi tři nejvýznamnější dealery na trhu. Provozuje prodejní centra v Praze, Brně a Bratislavě, ve kterých prodává vozy Mazda, Mitsubishi, Ford, BMW, Škoda, Volvo, Opel, Mini, Peugeot a Hyundai. Společnost, která zaměstnává 600 lidí, patří do nizozemské skupiny AutoBinck. Ta má obrat 1,2 miliardy eur a působí v osmi zemích.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist