Společnost Auto Palace Group loni zvýšila obrat o tři procenta na 5,95 miliardy korun. Prodej nových vozů ale klesl o 7,7 procenta na 10 392 aut. Naopak prodej ojetin se zvýšil o tři procenta na 2 917 aut. Firma to uvedla v tiskové zprávě.

Nejúspěšnější prodávanou značkou v rámci skupiny byl Ford s 5 359 prodanými vozy, z toho 1880 prodaných aut byl model Fiesta. Nejvíce rostla značka Volvo s meziročním navýšením o 11 procent. Podíl nefiremních zákazníků se zvýšil z 25 na 30 procent. Počet servisních hodin odpracovaných ve všech pobočkách skupiny v ČR se zvýšil o tři procenta na celkem 290 655 servisních hodin.

Auto Palace podle generálního ředitele Martina Saitze hodlá v brzké době spustit vlastní projekt v oblasti sdílené mobility zaměřený na sdílení vozů v rámci firemních flotil. "Víme, že automobilový svět se bude v následujících letech výrazně měnit, a proto ctíme známé přísloví, že štěstí přeje připraveným," podotkl.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost v ČR v roce 1991 jako importér a prodejce značky Mazda, nyní patří mezi tři nejvýznamnější dealery na trhu. Provozuje prodejní centra v Praze, Brně a Bratislavě, ve kterých prodává vozy Mazda, Mitsubishi, Ford, BMW, Škoda, Volvo, Opel, Mini, Peugeot a Hyundai. Společnost, která zaměstnává 600 lidí, patří do nizozemské skupiny AutoBinck. Ta má obrat 1,2 miliardy eur a působí v osmi zemích.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist