Zatímco pro majitele aut je přezouvání pneumatik ne příliš oblíbenou povinností, pro autoservisy a prodejce pneumatik jsou jaro a podzim oblíbené části roku. "Během těchto dvou vrcholů prodáme 40 procent celoročního obratu," říká Vojtěch Schwangmaier, zakladatel a majitel skupiny e-shopů Onio, kam patří i jeden z největších on-line prodejců pneu, web Pneumatiky.cz. Poukazuje také na to, že jestliže o Česku platí, že je v e-commerce v porovnání s jinými evropskými státy vyspělé, o on-line prodeji pneumatik to v Česku platí dvojnásob. "On-line se prodá asi třetina, jsme v tom na špici Evropy," poznamenává Schwangmaier.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.