Uspět na americkém crowdfundingovém serveru Kickstarter se podařilo IT expertovi Pavlu Šichovi. Pro první výrobek své značky hodinek Chronotechna našel hned první den dostatek zájemců a další přibývají, svůj cíl vybrat na výrobu půl milionu korun splnil během prvních deseti minut.
Šichova nově vzniklá hodinářská společnost použila pro ciferník materiál z nanokarbonových vláken, který byl vyvinut pro satelitní družice. Jeho fyzikální a optické vlastnosti mají přispět k tomu, že ručičky hodinek jsou na něm skvěle vidět. Materiál pohlcuje, tedy minimálně odráží, světlo. Údajně v poměru 99,9:0,1. Proto se hodinkám přezdívá "nejčernější na světě".
Co se dočtete dál
- V článku s dále dočtete:
- Proč uživatele serveru Kickstarter hodinky tolik zaujaly.
- K čemu je jejich černý povrch vhodný.
- Jak úspěšný nápad vznikl.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.