Kdyby se teď nejbohatší člověk světa Jeff Bezos rozhodl prodat svou značku Amazon, dostal by za ni celkem 416 miliard dolarů, tedy sumu odpovídající více než šestinásobku loňského státního rozpočtu Česka. Právě tak silný je nyní Bezosův brand podle průzkumu BrandZ, který mapuje sto nejhodnotnějších značek světa. Zmíněnou studii každoročně vydává globální reklamní agentura WPP spolu se společností na průzkum trhu Kantar. Její výsledky vychází z tržních hodnot firem a spotřebitelských hodnocení více než 17 tisíc značek z celého světa.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se