Typická německá snídaně sestává z čerstvého pečiva s marmeládou nebo sýrem, často je doplňují také müsli. Kaiserky, croissanty i pražené vločky by měly být správně křupavé, což se německy řekne knusper. A právě na to sází Tomáš Čupr, který pro expanzi k našim západním sousedům vybral název Knuspr.de. Český rohlík se tak pro potřeby mnichovských zákazníků promění příští rok na křup. Ještě předtím ale projde jednou transformací: do konce roku 2020 začne on-line supermarket působit v Rakousku, tam zase pod značkou Gurkerl.at, tedy okurečka.
Smělé plány na expanzi do zahraničí tak v případě Tomáše Čupra nijak nezpomalují. Loni už začal Rohlík.cz pod značkou Kifli.hu působit v Budapešti, firma navíc získala podíl v bulharském on-line obchodu eBag.bg. Na jaře navíc Čupr v rozhovoru pro HN připustil, že ho zajímají i další města v Evropě: "Hodně zajímavá je rumunská Bukurešť se dvěma miliony obyvatel. A hodně se mi líbí Miláno a Turín na severu Itálie."
Ještě na vás čeká 70 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.