Typická německá snídaně sestává z čerstvého pečiva s marmeládou nebo sýrem, často je doplňují také müsli. Kaiserky, croissanty i pražené vločky by měly být správně křupavé, což se německy řekne knusper. A právě na to sází Tomáš Čupr, který pro expanzi k našim západním sousedům vybral název Knuspr.de. Český rohlík se tak pro potřeby mnichovských zákazníků promění příští rok na křup. Ještě předtím ale projde jednou transformací: do konce roku 2020 začne on-line supermarket působit v Rakousku, tam zase pod značkou Gurkerl.at, tedy okurečka.
Smělé plány na expanzi do zahraničí tak v případě Tomáše Čupra nijak nezpomalují. Loni už začal Rohlík.cz pod značkou Kifli.hu působit v Budapešti, firma navíc získala podíl v bulharském on-line obchodu eBag.bg. Na jaře navíc Čupr v rozhovoru pro HN připustil, že ho zajímají i další města v Evropě: "Hodně zajímavá je rumunská Bukurešť se dvěma miliony obyvatel. A hodně se mi líbí Miláno a Turín na severu Itálie."
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.