Koronavirová pandemie a s ní spojená omezení se silně odrazila na českém reklamním trhu. Celková hodnota inzerce v médiích sice navzdory jarnímu propadu ve srovnání s předchozím rokem neklesala, její růst byl ale slabší než v předchozích letech. Táhla jej hlavně televize, v níž inzerenti nakoupili reklamu v hodnotě přes 62 miliard korun, což je meziročně o osm procent více. Podle odhadů rostla také internetová reklama. Zájem firem o ostatní typy médií naopak výrazně opadl.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se