Kombuchu zná od dětství, kdy mu ji pěstovali jeho prarodiče. Tehdy ho příliš neoslnila, nyní na její výrobě a prodeji vydělává. A to tak, že na ni musí v e-shopu vypisovat pro zákazníky virtuální fronty. Čekací listiny na kvašený nápoj plný bakterií a kvasinek jsou však paradoxně překážkou v plném rozjezdu byznysu Marka Siwyho a jeho start-upu MAGU. Přesto věří svému byznysu natolik, že chce v hlavách zákazníků ze všech koutů světa vytvořit podobnou asociaci jakou spouští Red Bull při představě energetických nápojů – tedy kombucha-MAGU.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se