Coby marketingový ředitel Alzy měl pod sebou Jan Sadílek bezmála 200 lidí a vládl miliardovým rozpočtem. On a jeho lidé mimo jiné určovali, kdy a jak na nás bude štěkat zelený ufon Alzák. Po sedmi letech v horních patrech největšího českého e-shopu ale šestatřicetiletý manažer mění působiště – od června se stal generálním ředitelem aukčního portálu Aukro.
„Aukro je má srdcová záležitost, kdo mě zná, ví, že sbírám starožitnosti, vltavíny a umění,“ napsal Sadílek na profesní síť LinkedIn a dodal: „Aukro má neuvěřitelný potenciál. Za posledních 12 měsíců se prodalo zboží za tři miliardy korun a letos směřujeme ke čtyřem miliardám. Jen za prvních pět měsíců letošního roku rosteme meziročně o 45 procent. Je v zisku. Jsou to krásná čísla. Do 2025 máme v plánu 20 miliard, za kterými se skrývá spousta práce a pěkných projektů a inovací.“
Sadílkův příchod je součástí rozsáhlejším strategické změny, kterou prochází většinový majitel Aukra, investiční skupina Pale Fire Capital, za níž stojí trio internetových podnikatelů Jan Barta, Dušan Šenkypl a David Holý. Ti do Aukra vstoupili před dvěma lety a nyní svůj podíl v něm zvyšují ze 60 na 82 procent.
Ještě na vás čeká 60 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.