Generace Z bude během 15 let hlavní pracovní silou. Přestože spousta zaměstnavatelů tvrdí, že je na generaci, která se začala rodit v druhé polovině 90. let, připravená, podle generální ředitelky ManpowerGroup to tak rozhodně není. „Problém je, že si to spíše myslí, ale jak to reálně vypadá, vidíme v praxi. Zejména v komunikaci se ‚zetkaři‘ jsou pořád velké bariéry,“ říká Jaroslava Rezlerová v rozhovoru pro týdeník Ekonom.

Jaký podíl mají zástupci generace Z na tuzemském pracovním trhu?

Bavíme se tu asi o 20 procentech zaměstnanců. Během pěti let to ale bude už 30 procent a do 15 let to bude hlavní pracovní síla.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak mají firmy oslovovat zaměstnance z generace Z.
  • Na co se v souvislosti s touto generací musí připravit.
  • Proč se bude muset změnit fungování nejedné firmy.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Více informací ze světa ekonomiky, investic, technologií, práva či lifestylu si přečtěte v aktuálním vydání týdeníku Ekonom.