Umělá inteligence změní bankovnictví. „Už dnes dokáže během chvíle srovnat možnosti na základě recenzí, článků a dalších dat. Proto se banky musí připravit na zásadní proměnu svého byznysmodelu. Pokud to nezvládnou dobře, je klidně možné, že se z nich stane spíš infrastrukturní poskytovatel koncových služeb než partner pro klienta,“ říká Michal Strcula, šéf tuzemské Air Bank ze skupiny PPF. V rozhovoru pro Ekonom vysvětluje, proč se aktuálně nechystají expandovat do zahraničí ani na Slovensko. Objasňuje, jak jeho instituce postavila nabídku drobným investorům i obchodníkům, a obhajuje výhody propojení s jinými součástmi skupiny, například operátorem O2 a televizí Nova nebo streamovací službou Voyo.
Co se dočtete dál
- Jak umělá inteligence mění bankovní služby
- Co za výhody přináší Air Bank skupina PPF.
- Proč Air Bank plánuje růst bez expanze do zahraničí
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.