Umělá inteligence změní bankovnictví. „Už dnes dokáže během chvíle srovnat možnosti na základě recenzí, článků a dalších dat. Proto se banky musí připravit na zásadní proměnu svého byznys­modelu. Pokud to nezvládnou dobře, je klidně možné, že se z nich stane spíš infrastrukturní poskytovatel koncových služeb než partner pro klienta,“ říká Michal Strcula, šéf tuzemské Air Bank ze skupiny PPF. V rozhovoru pro Ekonom vysvětluje, proč se aktuálně nechystají expandovat do zahraničí ani na Slovensko. Objasňuje, jak jeho instituce postavila nabídku drobným investorům i obchodníkům, a obhajuje výhody propojení s jinými součástmi skupiny, například operátorem O2 a televizí Nova nebo streamo­vací službou Voyo.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak umělá inteligence mění bankovní služby
  • Co za výhody přináší Air Bank skupina PPF.
  • Proč Air Bank plánuje růst bez expanze do zahraničí
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Více informací ze světa ekonomiky, investic, technologií, práva či lifestylu si přečtěte v aktuálním vydání týdeníku Ekonom.

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.