Správa železnic dotáhla do konce první takzvanou konzervaci železniční tratě na cyklotrasu. Nepoužívané koleje v kopcích u Karlových Varů nahradil za desítky milionů štěrk, který má sloužit pro rozvoj turistiky jinak. Všechny mosty a další stavby přitom zůstaly kompaktní pro případné opětovné využití pro dopravu.

Stejný osud teď hrozí čtrnácti dalším tratím, včetně těch potenciálně strategicky důležitých. Plán má četné kritiky, Správa železnic si za ním ale dál stojí.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Může se vůbec investice do likvidace tratí vyplatit?
  • Jak dopadla první vyjížďka hejtmanky?
  • A jaký trik si pro zachování tratí vymysleli železniční nadšenci.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.