Správa železnic dotáhla do konce první takzvanou konzervaci železniční tratě na cyklotrasu. Nepoužívané koleje v kopcích u Karlových Varů nahradil za desítky milionů štěrk, který má sloužit pro rozvoj turistiky jinak. Všechny mosty a další stavby přitom zůstaly kompaktní pro případné opětovné využití pro dopravu.
Stejný osud teď hrozí čtrnácti dalším tratím, včetně těch potenciálně strategicky důležitých. Plán má četné kritiky, Správa železnic si za ním ale dál stojí.
Co se dočtete dál
- Může se vůbec investice do likvidace tratí vyplatit?
- Jak dopadla první vyjížďka hejtmanky?
- A jaký trik si pro zachování tratí vymysleli železniční nadšenci.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.