Naslouchejte svým zákazníkům

Zákazníci vám také mohou poskytnout zajímavou zpětnou vazbu se spoustou nápadů na vylepšení. Zamyslete se nad některými z nich. David Nevečeřal, zakladatel e-shopu Ušetřeno.cz, popisuje své zkušenosti: "Hodně se věnujeme sbírání zákaznického feedbacku a přihlížíme k němu při dalším rozvoji portálu. Oslovujeme naše uživatele s krátkými dotazníky a zjišťujeme, jestli jim bylo vše jasné, jestli se jim web příjemně používal a splnil jejich očekávání. Není k tomu potřeba žádný složitý systém, využíváme volně dostupnou službu Google Forms. Podle výsledků pak operativně zařazujeme drobné změny a plánujeme ty dlouhodobější."

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 159 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
Máte již předplatné?
Přihlásit se