Automobilka Škoda v tichosti poupravila své nové logo. Chce, aby budilo "výraznější vizuální dojem" a bylo možno jej použít i na "tmavém pozadí".
Barvy loga i okřídlený šíp zůstávají stejné, změn si lze všimnout na výraznějším orámování šípu, kruh okolo loga bude světlejší. Informoval o tom server novinky.cz.
Škoda o podobě nového loga mimo automobilku prakticky vůbec nehovořila, například tiskové oddělení automobilky ke změně nepřipravilo žádnou zprávu.
Češi nakupují starší octavie v Německu. Dovoz ojetých škodovek stoupl o 15 % - čtěte ZDE
Němci si škodovky pochvalují víc než BMW, nejlepší je Volvo - čtěte ZDE
Nové logo se na oficiálních materiálech objevilo 1. července, od 15. července se používá i v reklamách. Na automobilech se nové logo objeví od roku 2012.
Upravené logo vychází z nové podoby, které automobilka představila v březnu na autosalonu v Ženevě.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist