Patnáct milionů dolarů pro firmu soustředící se na software pro analýzu firemních dat Good Data. A dva miliony pro Socialbakers, službu poskytující velkým světovým značkám i malým a středním firmám statistiky o využívání a provozu na sociálních sítích, jako je Facebook či Twitter.
To jsou dva velké úspěchy českých internetových firem za poslední čtyři měsíce.
Stále více začínajících českých firem má globální cíle a nestačí jim jen lokální internet. Bylo to vidět i na účastnících firemního „akcelerátoru“ Startupyard, který nabízel internetovým podnikatelům výměnou za malý podíl ve firmě zázemí, kontakty a poradenství.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.