Patnáct milionů dolarů pro firmu soustředící se na software pro analýzu firemních dat Good Data. A dva miliony pro Socialbakers, službu poskytující velkým světovým značkám i malým a středním firmám statistiky o využívání a provozu na sociálních sítích, jako je Facebook či Twitter.

To jsou dva velké úspěchy českých internetových firem za poslední čtyři měsíce.

Stále více začínajících českých firem má globální cíle a nestačí jim jen lokální internet. Bylo to vidět i na účastnících firemního „akcelerátoru“ Startupyard, který nabízel internetovým podnikatelům výměnou za malý podíl ve firmě zázemí, kontakty a poradenství.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se